گن ساعت شنی کمری و تاپی اصل کلمبیا در سایز بندی های مختلف09386932322
نوشته شده توسط : mehran

گن ساعت شنی کمری و تاپی اصل کلمبیا در سایز بندی های مختلف09386932322

چربی های شکمی برای بسیاری از افراد مسئله ساز است و آنها را بر آن می دارد تا راه ها و روش هایی برای از بین بردن سریع "شکم" و بدون رژیم های غذایی خسته کننده پیدا کنند. متأسفانه ، برداشتن چربی های شکم اغلب بسیار دشوار است. حتی ورزش و رژیم غذایی نیز اغلب مطابق انتظار عمل نمی کنند. در جستجوی یک معجزه ، بسیاری از گن ساعت شنی کمری  به اصطلاح کاهش وزن استفاده می کنند - آنها با وعده های کاهش وزن سریع بدون تلاش زیاد در رسانه ها تبلیغ می شوند. بیایید آن را کشف کنیم و ببینیم آیا برای کاهش وزن موثر است و واقعاً چه نتیجه ای می دهد؟

کمر نازک و شکمی صاف آرزوی نهایی همه کسانی است که روی کاهش وزن کار می کنند. در میان محصولات لاغری متعدد ، گن ساعت شنی ارزان به دلیل خواصی که دارند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. معروف ترین مارک جهانی  گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی  است - این ماده در سراسر جهان به عنوان یک داروی معجزه آسا قرار گرفته است که به شما امکان می دهد از سانتی متر و کیلوگرم منفور بدون رژیم های غذایی سخت و فعالیت بدنی فعال خلاص شوید.

گن ساعت شنی مردانه  ولکان چیست؟

گن لاغری شکم و پهلو از سه لایه اصلی تشکیل شده است که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند:

لایه بیرونی آن نایلون و با لیکا است.
متوسط ​​- نئوپرن سلولی (لاستیک کشیده) دارای ویژگی های گرم کننده عالی و انعطاف پذیری عالی برای تناسب اندام است.
لایه گرماسنج داخلی (ترموسل) اثر میکروماساژ بر روی پوست دارد.به لطف تأثیر دو لایه آخر ، نتیجه دلخواه پوشیدن گن لاغری ساعت شنی حاصل می شود. همزمان میکرو ماساژ پوست انجام می شود که تعریق و گردش خون را تسریع می کند. این روند چربی سوزی را تسریع می کند. هوا از طریق مواد بدون مانع عبور می کند ، اطمینان از از بین بردن رطوبت اضافی و دسترسی پوست به اکسیژن است.

نئوپرن این نوار گسترده ای از نئوپرن است ، ماده ای که در لباس غواصی ، روکش صندلی ماشین و بریس های ارتوپدی استفاده می شود. این  گن ساعت شنی تاپی باید در حین ورزش پوشیده شود تا بیشتر عرق کند.
با لرزش. این یک شکمبند ساعت شنی با ماساژور ارتعاشی و یک صفحه کنترل است. جدا از آموزش استفاده می شود.
با myostimulation (EMS). این یک گن ساعت شنی اصل با یک میوسیمیلاتور ثابت است - وسیله ای که میکروپالس های جریان را برای انقباض عضلانی اضافی ارسال می کند. اینها را می توان در حین تمرین یا جدا از آن پوشید.

آیاقیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا سرعت تجزیه چربی در کمر را تسریع می کند

به طور طبیعی - از طریق رژیم غذایی و ورزش - نمی توان چربی را به صورت محلی حذف کرد. برای تأمین انرژی بدن به طور مساوی در سراسر بدن تجزیه می شود. ماندگاری آن در شکم و پهلو بیشتر است ، زیرا انبارهای چربی به طور طبیعی

آیا گن ساعت شنی سم زدایی می کند

از آنجا که تعریق را افزایش می دهد ، برخی از تولید کنندگان ادعا می کنند که کمربند به دفع سموم در بدن کمک می کند. با این حال ، آیا POP ها به طور قابل توجهی از طریق عرق بیرون می آیند؟ مقدار ناچیز آنها ، متناسب با آنچه از محیط خارجی ناشی می شود. بنابراین ، تقریباً غیرممکن است که از نظر سموم تأثیر قابل توجهی حتی در یک سونا داشته باشید.

تاثیر گن ساعت شنی کاهش وزن به طور کلی به کاهش وزن کمک می کند

در واقع می توانید با ورزش در خرید حضوری گن ساعت شنی کمی گرم بیشتر از دست دهید. با این وجود ، این امر به دلیل آب خواهد بود. آیا تعریق به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید؟ بیرون رفتن با عرق علاوه بر این ، هرچه فرد کاملتر باشد ، مایعات بیشتری از گرم شدن بیش از حد بدن خارج می شود.

 


همچنین لرزش گاهی اثر متابولیکی لرزش کل بدن را در یک جلسه تمرین 20 دقیقه ای افزایش می دهد: یک مطالعه متقاطع با استفاده از محرک ارتعاش تأیید شده ، مصرف کالری به طور متوسط ​​20٪ ، اما این نیاز به آموزش روی یک سیستم ارتعاش دارد. پیش بینی اینکه چه مقدار کالری اضافی مرکز پخش گن ساعت شنی که در آن تلویزیون تماشا می کنید می سوزاند ، دشوار است.

بهترین مارک گن ساعت شنی  باعث تقویت عضلات می شود

کمربند نئوپرن منظم - نه. این کار را انجام دهید یا ندهید ، بار آن همان خواهد بود.

در مورد گن ساعت شنی جلیقه ای اصل لرزش ، مطالعه تأثیر تمرین ویبره بدن روی قدرت عضلات و عملکرد دو سرعته در ورزشکاران با دو سرعت تمرین ، اثرات تمرین ویبره کل بدن بر توده بدن بدون استخوان و قدرت عضلات در بزرگسالان جوان ، مقایسه قدرت تمرینات صفحه ای و وزنه آزاد در مورد استقامت عضلانی بالاتنه در افراد در سن دانشکده نشان می دهد که حتی تمرین روی سکوی ارتعاش نیز تاثیری در قدرت عضلات ندارد. ظاهراً لرزش فقط در ناحیه شکم و بدون فعالیت بدنی تأثیر صفر خواهد داشت.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای می تواند کمک کند ، اما نتیجه گیری مبهم است. یک مطالعه ، اثر آموزش تحریک الکتریکی عصبی عضلانی بر قدرت شکم ، استقامت و اندازه گیری های انتخاب شده آنتروپومتریک ، نشان داد که هشت هفته EMS استقامت شکم را 100٪ افزایش می دهد و دور کمر را به طور متوسط ​​3.5 سانتی متر کاهش می دهد. در مطالعه دیگر ، در طی همان هشت هفته. هفته ها تأثیر تحریک الکتریکی عضله بر ترکیب بدن ، قدرت عضلانی و ظاهر فیزیکی تأثیر قابل توجه روش بر وزن ، مقدار چربی ، دور کمر ، قدرت و تون عضلانی مشاهده نشد.
آیا گن ساعت شنی ارزان قیمت سلولیت را تسکین می دهد

از آنجا که گن ساعت شنی لاتکس به شما کمک نمی کند تا در یک مکان خاص وزن کم کنید ، سلولهای چربی ذخایر خود را از دست نخواهند داد ، به این معنی که سلولیت از بین نمی رود. اثر ماساژ در برخی از مدل ها در آینده به نوعی می تواند کمک کند ، اما این نادرست است.

 

 

شلوار لاغری هات شیپر عمل چربی سوزی را انجام میدهد

 

خرید گن ساعت شنی ارزان با کیفیت اصلی





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: